Bilgi Teknolojileri,
Haydar VAROL
Mehmet ÖZER
1- İl müdürlüğü bünyesinde bilgi ve iletişim teknolojileri, coğrafi bilgi sistemleri ve uzaktan algılama ile ilgili çalışmaları Bakanlık koordinasyonluğunda yürütmek,
2- İl müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç duyulan yazılımları veya yazılım geliştirme araçlarını belirlemek, geliştirmek,
3- İl müdürlüğü bilgi ve iletişim çalışmaları için gereken her türlü donanım ve çevre birimlerini tedarik etmek ve gerekli teknik desteği sağlamak,
4- Bilişim teknolojisindeki gelişmelere uygun olarak il müdürlüğüne bağlı birimlerin ihtiyaç duyduğu alanlarda daha etkin ve verimli bilgi, belge ve iş akışı düzenini kurmak,
5- İl müdürlüğü network ağı işletimini Bakanlık koordinasyonluğunda yürütmek,
6- İnternet erişim ve iletişim hizmetleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
7- Bilgi ve iletişim konularında gereken eğitimlerin yapılmasını sağlamak,
8- İl Müdürlüğü bünyesinde oluşan donanım taleplerini değerlendirmek, alınması kararlaştırılan donanımların onayını merkeze sunmak,
9- İl Müdürlüğünün web sayfasını kurumsal standartlara uygun hazırlamak, güncellenmesini sağlamak.
10- İl Müdürlüğü bilişim projelerini Bakanlık koordinasyonluğunda yürütmek,
11-Bakanlığımıza ait resmi internet adresi ile intranet adresinin günlük takibini yaparak duyurular ile ilgili Öncelikli olarak Müdürlük makamını ve ilgili birimleri bilgilendirmek
12- İl Müdürü, Bağlı olunan İl Müdür Yardımcısı ve Şube Müdürü tarafından verilecek diğer görevler.
Haluk TOPSAKAL
1- İl Müdürlüğüne ait tüm brifing dosyalarını hazırlayarak her an kullanıma hazır duruma getirmek
2-Müdürlüğümüze ait malatya@csb.gov.tr internet adresinin günlük takibini yaparak gelen maillerin Şube Müdürlüklerine dağılımını yapmak Şube Müdürlüklerinden gelen cevapların mail ile ilgili kuruluş ve kişilere dağıtımını yapmak.
3- İl Müdürlüğüne ait tüm sayısal verilerin toplanarak kullanıma hazır durumda bulundurmak ve İl Müdürünün bilgisi dâhilinde talep eden birimlere göndermek
4- Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü değerlendirme raporu ile ilgili tüm işlemleri yapmak.
5 - 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde e-posta yolu ile yapılan başvuruları cevaplandırmak ve ilgili birime havale işlemlerini yapmak,
6- İl Müdürü, Bağlı olunan İl Müdür Yardımcısı ve Şube Müdürü tarafından verilecek diğer görevler.
İnsan Kaynakları Şefliği
Mesut BİLGİÇ
Hanife Burçak UZUNOĞLU
1- Personel ihtiyacını karşılamak için Bakanlığa teklifte bulunmak,
2-Tüm personele ait yıllık izin belgelerinin kontrolünü yaparak Bakanlığımız İnsan Kaynakları Yazılımına işlemek izin dönüşünde personelin göreve başlatılması işlemlerini yapmak.
3-Tüm personel tarafından alınan raporların, Devlet Memurlarına Verilecek Hastalık Raporları ile Hastalık ve Refakat İznine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre uygunluğunu incelemek uygun olanları sağlık iznine çevirmek uygun olmayanları ise ilgili şube müdürüne bildirmek ve göreve çağırmak rapor işlemlerini Bakanlığımız İnsan Kaynakları Yazılımına işlemek, İl Müdürü Müdür Yardımcısı veya Şube Müdürünün rapor alması halinde yerine vekâleten görevlendirme için Valilikten olur almak.
4-Kurum içi, kurum dışı nakil ve açıktan atamalarda göreve başlama veya görevden ayrılmalarda SGK işe giriş veya işten ayrılış bildirgelerinin düzenlenmesini sağlamak ve tüm evrakları hazırlayarak bakanlığa göndermek.
5-Müktesep üstü kadrolara atama, vekâlet ve geçici görevlendirmelerde, göreve başlama ve ayrılış tarihlerini bildirmek,
6-Valilik Oluru ile İl içi kamu kurumlarında geçici olarak görev ile görevlendirilen personel ile ilgili tüm işlemleri yapmak.
7-Aday Memurların adaylık sürecinde katılması gereken eğitimlere katılmasını sağlamak adaylık sonucunda başarılı olarak asaleti tasdik edilecek personelin Bakanlığa teklifini yapmak, tasdik edilen personele "Yemin Belgesi" imzalatarak Bakanlığa göndermek,
8-Yeni işe başlayan memurlara "Etik Sözleşmesi" imzalatarak Bakanlığa göndermek
9-4483 sayılı Kanun uyarınca personel hakkında yürütülen adli soruşturma ve kovuşturma safahatını takip etmek ve periyodik olarak Bakanlığa bilgi vermek, disiplin işlemi yapılan personele ilişkin tüm bilgi ve belgeleri Bakanlığa göndermek,
10-Emekliye ayrılan işçi ve geçici personele kıdem tazminatının ödenebilmesi için Bakanlığa teklifte bulunmak,
11-Birimler itibariyle memur, işçi, sözleşmeli ve geçici personelin unvanlarına göre sayısal ortamda takibini yapmak,
12-Çalışan personelin sendikaya üyelik ve çekilme işlemlerini takip etmek, sendika ile ilgili işlemleri anlık olarak Bakanlığımız İnsan Kaynakları Yazılımına işlemek muhasebeye ve ilgili sendikaya bildirmek
13-Herhangi bir nedenle görevden ayrılan personelin sendika üyeliği ile ilgili ek- 4 formunu tanzim ederek ilgili sendikaya göndermek.
14-4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları Kanunu gereği yetkili sendika ile kurum idari kurulu toplantısında alınan kararları takip etmek, personele duyurmak alınan kararlarla ilgili Müdürlüğümüzce gerçekleştirilen işlemleri süresi içerisinde Bakanlığa bildirmek.
15-SGK’ya tabi geçen hizmetler ile okul bitirme, hazırlık sınıfı okuma, yüksek lisans, doktora ve askerlik hizmeti hakkında yapılan intibak işlemleri ile ilgili işleri yürütmek
16-Personelin SGK’ya tabi geçen hizmetlerini (TH sınıfında olanların çalışma belge asıllarının ilgili personelden temin ettirilerek) birleştirmek ve emekliliğe esas fiili hizmet süresi ile ilgili talepleri Bakanlığa göndermek,
17-Emeklilik talebinde bulunan personelin talep dilekçesini Bakanlığa iletmek ve alınan emekliye sevk olurunu ilgili personele tebellüğ ettirmek, emekli ikramiye ve maaşı bağlanabilmesi için tahsis işlemlerine esas olmak üzere istenilen bilgi ve belgeleri Bakanlığa göndermek,
18-Vefat eden personelin dul ve yetimlerine maaş bağlanabilmesi için gerekli bilgi ve belgeleri vefat eden personel yakınlarından temin ederek Bakanlığa göndermek,
19-Hizmet borçlanması talebinde bulunan personelin (askerlik, ücretsiz izin, yurtdışında geçen hizmetlerini vb.) borçlanma dilekçesi ile borçlanmaya ait bilgi ve belgelerini Bakanlığa göndermek,
20-Personele verilen ödül ve başarı belgelerini Bakanlığa göndermek,
21-Görevden uzaklaştırılan personele ait işlemleri takip etmek ve periyodik olarak Bakanlığa bilgi vermek,
22- imza föyü veya elektronik personel takip sistemi ile ilgili işlemleri yapmak
23-Bakanlığımız tarafından düzenlenen tüm eğitim faaliyetlerine personel bildirmek, konu ile ilgili Valilik ve ya Müdürlük Olurlarını almak Bakanlık tarafından gönderilen eğitim olurları ile eğitim programlarını ilgili personele tebliğ etmek her hangi bir nedenle eğitime katılamayan personeli mazeret belgesi ile Bakanlığa bildirmek.
23-Özür durumundan Müdürlüğümüzde görev yapmakta olan personelin özürlerinin devam ettiğini gösterir belgeleri her yıl Ocak ayı içerisinde temin ederek süresi içerisinde Bakanlığa bildirmek.
24-Birimlerde olması gereken personel sayıları ile ilgili tüm işlemleri gerçekleştirmek. Unvan/Branş Bazında Olması Gereken Personel Cetveli” ile “Personel İhtiyaç Fazlasını Gösterir Cetveli” tanzim ederek bakanlığa göndermek
25-Sözleşmeli personelin yıl içerisinde kullanmış olduğu tüm rapor ve izin evraklarını aralık ayı içerisinde Bakanlığa bildirmek.
26-Müdürlüğümüzde yeni göreve başlayan tüm personellerin personel kimlik kartları ile Emekliye ayrılan personele emekli personel kartı çıkarılması ile ilgili tüm işlemleri yapmak.
27-Talep eden personele detaylı hizmet belgesi tanzim etmek
28-Talep eden personele işyeri belgesi (Çalışma belgesi) vermek
29-Talep edilmesi halinde Hususi damgalı ve Hizmet damgalı Pasaport işlemlerini gerçekleştirmek
30-Mal beyannamesi veren personelin mal beyannamelerini Bakanlığa göndermek.
31-Medeni durumunda değişikliği (Evlenme boşanma vefat v.b) olan personeli İK sistemine işlemek.
32-İşkura ait portala işçi personel ile ilgili olarak aylık durumlarını gösteren çizelgeleri girmek.
33-Müdürlüğümüzde yıl içerisinde oluşturulan tüm komisyonlara mevzuat hükümlerine göre Müdürlük veya Valilik Makamı Oluru alarak ilgililere tebliğini sağlamak.
34-İl Müdürlüğü personelinin özlük işleri ile ilgili olan mahkeme iş ve işlemlerini takip etmek ve neticesinden Bakanlığa bilgi vermek.
35-Müdürlüğümüzde yapılmak istenen staj ile ilgili tüm işlemleri gerçekleştirmek.
36-Müdürlüğümüzde görev yapan sözleşmeli personel ile Bakanlığımız arasında imzalanacak sözleşme ile ilgili işlemleri yapmak
37-TUBİTAK ‘dan alınacak elektronik imza ile ilgili tüm iş ve işlemleri gerçekleştirmek.
38-Her ay düzenlenen İşyeri İşbirliği Koordinasyon Kurul Toplantısının sekretarya işlemlerini gerçekleştirmek.
39-Kimlik paylaşım sistemine erişim verilecek veya erişimi kesilecek personel ile ilgili işlemler.
40-Diğer kamu kurumlarında görev yapakta iken Müdürlüğümüze atanma talebinde bulunan kişilere ait yazışmaları yapmak.
41-Yer değiştirme suretiyle atanma taleplerine ait iş ve işlemleri gerçekleştirmek.
42-657 sayılı devlet memurları kanuna tabii personelin üç imzalı heyet raporlarını Bakanlığa bildirmek.
43-Müdürlük makamının talimatı ile istenilen personeller hakkında arşiv araştırması ve güvenlik soruşturmasının yapılması ile ilgili işlemleri yapmak.
44-Askerliğini yapmayan tecilli olan veya bedelli olarak yapan personeller ile ilgili işlemleri gerçekleştirmek.
45-Valilik Denetleme Raporu ile ilgili işlemleri gerçekleştirmek.
46- İl Müdürü, Bağlı olunan İl Müdür Yardımcısı ve Şube Müdürü tarafından verilecek diğer görevler.
Destek hizmetleri
Serhat KAYA
Arif KANDIRMAZ
1-İl Müdürlüğü lojmanlarında ikamet eden il teşkilatı personelinin takibini yapmak, Her yıl ocak ayı içerisinde lojman talep eden personellere ait dilekçeleri şubat ayı içerisinde lojman tahsis komisyonuna iletmek
2-Lojman tahsis komisyonu kararlarını, lojman tahsislerini lojman boşaltma ile ilgili işlemleri yapmak.
3-Hizmet binası ihtiyaçlarını belirlemek, giderilmesi ve takibini sağlamak,
4-Hizmet binasının temizlik işlerinin yapılmasını sağlamak,
5-Hizmet binasının güvenliğini sağlamak, güvenlik görevlilerinin sevk ve idare edilmesini sağlamak, nöbet çizelgelerini hazırlamak nöbet değişikliği ile ilgili işlemleri yapmak.
6-Hizmet binasının bakım ve onarım işlerinin yapılmasını sağlamak,
7-İşyeri tabldot işlerini yürütmek,
8-Ulaştırma birimi ile ilgili araçları kullanacak personeli görevlendirme talep edilmesi halinde Valilik Makamına araç ve şoförleri ile ilgili bilgileri vermek ve görevlendirmelerini yapmak
9-Müdürlüğümüz ilan panosuna asılacak olan tüm duyuru ilan vb. gibi materyalin uygunluğunu kontrol etmek.
10-Özel günlerde Valilik Makamı tarafından istenilen Türk Bayrağı ve Atatürk Posteri asma, hizmet binası ve çevresinin aydınlatılması v.b gibi işleri yaptırmak.
11-Her türlü araç görevlendirme işlerinin koordinasyonunu gerçekleştirmek
12-Araçların bakım onarım sigorta v.b gibi iş ve işlemlerinin süresi içerisinde yaptırılmasını sağlamak
13-Sosyal tesis hizmetlerini koordine ve takip etmek, sosyal tesislerin (lojman, misafirhane, yemekhane vb.) iş ve işlemlerini yapmak,
14-Su, doğalgaz, elektrik, telefon, kalorifer, pis su, klima asansör vb. tesisatlarına işletilmesi, bakımının yapılması veya yaptırılmasını sağlamak,
15-Enerji verimliliği ile ilgili Valilik Makamına 3 er aylık periyotlar halinde bilgi vermek
16-Lojman durumu ile ilgili bilgileri 4’ er aylık periyotlarla Bakanlığımıza bildirmek.
17-237 sayılı Taşıt Kanununa tabi hizmet veren araçların sevk ve idaresini sağlamak, taşıtların tamir ve bakımını yaptırmak, ruhsat, zorunlu trafik sigortası, muayene işlemlerini takip etmek, İl Müdürü veya Şube Müdürü tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.
18- İl Müdürü, Bağlı olunan İl Müdür Yardımcısı ve Şube Müdürü tarafından verilecek diğer görevler.
ARŞİV
Ali Murat YANER
Murat AKAR
1-Arşiv işlemlerini yürütmek
2-Arşiv ve dosyalama işlemlerini yapmak,
3-Arşivde bulunan evrakların uygun koşullarda muhafaza edilmesini sağlamak,
4-Mevzuata göre miadı dolmuş evraklarla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
5-Arşivler arası evrakların transferini yapmak,
6-Yılsonunda üst makamlara gönderilmesi gereken raporları düzenleyerek raporların üst Makamlara ulaşmasını temin etmek,
7-Arşiv yönetmeliği kapsamında yapılması gereken iş ve işlemleri yapmak
SİVİL SAVUNMA
Levent CEYLAN
Yangınla ilgili olarak söndürme, kurtarma, koruma ve ilk yardım ekiplerini oluşturmak, gerekli olan talimatları hazırlayıp uygun yerlere asılmasını sağlamak, bina güvenliği için gerekli olan tedbiri almak, aldırmak binada bulunması gereken yangın söndürme ile ilgili alet edevat ve tüplerin periyodik dolum ve bakımını yaptırmak, sivil savunma ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek, Ulusal afet eylem planları ile ilgili işlemleri yapmak.
Döner Sermaye
Mehmet Emin KITAY
İlhan UÇAR
1- Egzoz gazı emisyon ölçüm pul ve ruhsatlarını Bakanlıktan tedarik etmek, muhafaza etmek ve egzoz gazı emisyon ölçümü yapmaya yetkili istasyonlara dağıtımının yapılmasını sağlamak,
2- Satış işlemleri yapılan her tür (Egzoz Pulu, Egzoz Emisyon Ruhsatı, Ulusal Atık Taşıma Formu, Gemi Transfer Formu, 1/100.000 ölçekli plan pafta örneği vb.) matbu belgelerin takip, giriş-çıkış ve temin işlemlerini yürütmek,
3- Bakanlık Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Kurumsal Hesabına yatırılan tüm hizmet bedellerinin elektronik sistem üzerinden takip ve teyit işlemini yapmak ve ilgili firma veya kişiye hizmet bedeli karşılığı fatura düzenlemek,
4- İl Müdürü, Bağlı olunan İl Müdür Yardımcısı ve Şube Müdürü tarafından verilecek diğer görevler.
AYNİYAT
Hüseyin AYAZ
İlhan UÇAR
1- Yemekhane ve misafirhane ile ilgili gelir ve giderlerin hesabını yapmak, mevzuata uygun olarak defter tutmak, ilgili yerlere gelir ve giderleri kaydetmek,
2- Ayniyat işlemlerini takip etmek ve Bakanlığa bilgi vermek,
3- Memur giyim yardımı ile ilgili iş ve işlemlerini yapmak,
4- 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi personelin yıllık ödenek ihtiyaçlarını tespit etmek ve Bakanlıktan talep etmek,
5- İş Kanununa tabi çalışan personelin yıllık ödeneklerini tespit ederek Bakanlıktan talep etmek,
6- İl Müdürlüğü Sosyal Tesis Muhasebe Takip Sistemi Kayıtlarını tutma
7- İl Müdürü veya Şube Müdürü tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.
8-İl Müdürlüğü ambarı ile ilgili tüm işlemleri takip etmek
9- İl Müdürü, Bağlı olunan İl Müdür Yardımcısı ve Şube Müdürü tarafından verilecek diğer görevler.
MUHASEBE
Oktay ARIKBOĞA
Haluk TOPSAKAL
Mustafa ERBEK
1- Personelin SGK sigortalı işten ayrılış ve işe giriş bildirgelerini yapmak,
2- Personel Dairesi Başkanlığı tarafından yapılan derece-kademe terfilerinin maaş bordrolarına girilmesini sağlamak,
3- Maaş ve kesenek karşılıklarını hesaplamak, kesenek karşılığını Sosyal Güvenlik Kurumu hesabına yatırmak, kişiye alacağının ödenmesini sağlamak,
4- Bakanlık tarafından aylık rutin olarak gönderilen kıdem aylığına esas hizmet süresi olurlarının personelin maaşına yansıtmak üzere saymanlığa göndermek,
5- Müdürlüğün elektrik, su, telefon, internet ve ilan giderlerini alacaklı kurum ve kuruluşlara ödemek,
6-Yetkili sendikanın belirlenmesi için tutanakları hazırlamak ve Bakanlıkla koordinasyonu sağlamak,
7-İşçi personelin giyim yardımlarını
8- 4/b ve 4/c’li personelin yıllık ödenek ihtiyaçlarını tespit etmek ve Bakanlıktan talep etmek,
9-Arazi tazminatı ödemelerini yapmak
10-Seyyar görev ödemelerini yapmak
11-Büyük proje ödemeleri
12-Vekalet ödemeleri
13-Banka promosyon, BES işlemleri ile Para aktarma işlemleri
14-İcra ve sendika kesintileri
15-İl Müdürü veya Şube Müdürü tarafından verilecek diğer görevleri yapmak
16-İşçi ve 4/b ile sözleşmeli personel maaşları
17-İşçi ve 4/b ile sözleşmeli personele yapılacak tüm ödeme ve kesintiler vb mali işlemler.
18- İl Müdürü, Bağlı olunan İl Müdür Yardımcısı ve Şube Müdürü tarafından verilecek diğer görevler.
19- Memur Maaş iş ve işlemleri ile İşçi Maaş İş ve İşlemleri ayrım olmaksızın görevlendirilen
3 personel tarafından yürütülecektir.
İHALE
Arif KANDIRMAZ
Serhat KAYA
EVRAK KAYIT
Orhan İLÇİN
Suphi BABA
Mehmet TİLBEÇ
MİSAFİRHANE